• Luwel, K., Foustana, A. Papadatos, Y., & Verschaffel, L. (2011). The role of intelligence and feedback in children’s strategic competence. Journal of Experimental Child Psychology, 108, 61-76.
• Luwel, K., Foustana, A. Onghena, P. and Verschaffel, L. (2013). The role of verbal and performance intelligence in children's strategy selection and execution. Learning and individual differences, Journal of Psychology and Education, 24, 134-138.
|
• ΠαπαδÜτος, Γ., ΦουστÜνα, Α., ΧατζημιχαÞλ, Ε. (2004). ΜαθησιακÝς δυσκολßες παιδιþν με αισθητηριακÝς μειονεξßες στο βιβλßο «ΙδεολογικÝς και ΕκπαιδευτικÝς διαστÜσεις των προβλημÜτων των ευπαθþν ομÜδων, Διαμüρφωση κοινωνικþν στÜσεων», ΚÝντρο Περßθαλψης παßδων, ΛεχαινÜ Ηλεßας.
• ΚανÜρη, Κ., Λαμπροποýλου, Α., ΦουστÜνα, Α., ΧατζημιχαÞλ, Ε. (2004). Πρüληψη και αναπηρßα, στο βιβλßο «ΙδεολογικÝς και ΕκπαιδευτικÝς διαστÜσεις των προβλημÜτων των ευπαθþν ομÜδων, Διαμüρφωση κοινωνικþν στÜσεων», ΚÝντρο Περßθαλψης παßδων, ΛεχαινÜ Ηλεßας.
• ΠαπαδÜτος, Γ., & ΦουστÜνα, Α. (2004). ΕφηβικÞ παραβατικÞ συμπεριφορÜ και χρÞση ουσιþν εξÜρτησης στο βιβλßο «ΙδεολογικÝς και ΕκπαιδευτικÝς διαστÜσεις των προβλημÜτων των ευπαθþν ομÜδων, Διαμüρφωση κοινωνικþν στÜσεων», ΚÝντρο Περßθαλψης παßδων, ΛεχαινÜ Ηλεßας.
• ΦουστÜνα, Α. (2006). ΓλωσσικÞ ανÜπτυξη και νοημοσýνη, στο βιβλßο «ΘÝματα Μαθησιακþν Δυσκολιþν και Δυσλεξßας», ΕπιμÝλεια ΠαπαδÜτος Γ., Εθνικü και Καποδιστριακü ΠανεπιστÞμιο Αθηνþν, ΚÝντρο ΜελÝτης Ψυχοφυσιολογßας και Εκπαßδευσης.
• ΦουστÜνα, Α., (2006). Δυσαριθμησßα: Ορισμοß, ΜορφÝς και κατηγορßες, ΕπιδημιολογικÜ δεδομÝνα, ΝευροψυχολογικÜ δεδομÝνα, Αιτιολογßα, ΓνωστικÝς διαδικασßες, ΧαρακτηριστικÜ, στο βιβλßο «ΘÝματα Μαθησιακþν Δυσκολιþν και Δυσλεξßας», ΕπιμÝλεια ΠαπαδÜτος Γ., Εθνικü και Καποδιστριακü ΠανεπιστÞμιο Αθηνþν, ΚÝντρο ΜελÝτης Ψυχοφυσιολογßας και Εκπαßδευσης.
• ΠαπαδÜτος, Γ., & ΦουστÜνα, Α. (2007). Η συμβολÞ των γενετικþν και οικογενειακþν παραγüντων στη δημιουργßα ιδιοφυþν ατüμων, στο βιβλßο Αναγνþριση, Τιμητικü αφιÝρωμα στον καθηγητÞ Θεüδωρο Γ. ΕξαρχÜκο (σ. 388-416), Εθνικü και Καποδιστριακü ΠανεπιστÞμιο Αθηνþν.
• ΦουστÜνα, Α. (2009). ΕυÜλωτες κοινωνικÝς ομÜδες. Μßα θεωρητικÞ προσÝγγιση ιδεολογικþν, κοινωνικþν, εκπαιδευτικþν ζητημÜτων. ΣυμμετοχÞ σε συλλογικü Ýργο. ΑθÞνα, Εκδ. Γρηγüρη.
• ΦουστÜνα, Α. (2012). «Η Ýννοια της Χαρισματικüτητας, η ÝκφρασÞ της στην προσχολικÞ ηλικßα και ο ρüλος της εκπαßδευσης», ΣυμμετοχÞ σε τρßτομο συλλογικü Ýργο με τßτλο: «ΒοÞθημα εκπαιδευτικοý μικρþν παιδιþν. Θεωρßα-ΠρÜξη» σελ. 67-74, 1ος τüμος.
• ΦουστÜνα, Α. & ΠαπαδÜτος, Γ. (2012). Ο ρüλος της ευφυÀας στον ανθρþπινο πολιτισμü, Η ευφυÀα ως πολιτισμικü, ψυχοφυσιολογικü και εκπαιδευτικü φαινüμενο. ΑθÞνα, Εκδ. Πεδßο,.
• ΦουστÜνα, Α. (2013). Η πρþτη μου ΓραμματικÞ. ΑθÞνα, Εκδ. ΠαιδαγωγικÞ. |