banner
 
Προπτυχιακά
Μεταπτυχιακά
Σεμινάριο
English Version
Αρχική Σελίδα
 
Οι ταχύρυθμες κοινωνικές αλλαγές του αιώνα μας απαιτούν την επιλογή των κατάλληλων στρατηγικών των πανεπιστημιακών φορέων. Ένα σύγχρονο Πανεπιστημιακό εργαστήριο οφείλει να προσαρμόζεται διαρκώς στις απαιτήσεις της εποχής του, εξελίσσοντας τα προγράμματα σπουδών στην έρευνα, στη διδασκαλία και στην κάλυψη αναγκών της ελληνικής κοινωνίας.

Το «Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης», εργαστήριο του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ιδρύθηκε το 2003 για να καλύψει μια σειρά από ανάγκες που εμφανίζονται στην επιστημονική κοινότητα και απαιτούν την παραγωγή νέας επιστημονικής γνώσης καθώς και την παρουσία εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού.

Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες αφορούν σε θέματα που σχετίζονται με τη μελέτη ψυχοφυσιολογικών παραμέτρων σε συναισθηματικές και γνωστικές λειτουργίες, τη διερεύνηση παραγόντων ψυχικής υγείας στη φυσιολογική και αποκλίνουσα συμπεριφορά του ατόμου, και ιδιαίτερα του παιδιού και του εφήβου, τη διεπιστημονική εξέταση των παραγόντων μάθησης και τη συσχέτιση των βιολογικών μηχανισμών με τους ψυχολογικούς μηχανισμούς. Επίσης, μελετώνται οι ψυχοφυσιολογικοί  παράγοντες που ευθύνονται για τις μειονεξίες των ατόμων με ειδικές ανάγκες (Α.Μ.Ε.Α) και προτείνονται μέθοδοι στην αγωγή υγείας στο χώρο της εκπαίδευσης.

Το εργαστήριο στελεχώνεται από μέλη του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του Πανεπιστημίου Αθηνών, από μέλη του Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.), καθώς κι από επιστημονικούς συνεργάτες συναφών ειδικοτήτων με τους σκοπούς του εργαστηρίου.

                                                                                         

 
Γιάννης Παπαδάτος
Καθηγητής Ψυχοφυσιολογίας
Ανακοινώσεις