banner
          English Version
Αρχική Σελίδα
 

 

Κουφάκη Αγγελική

Ψυχολόγος, MSc

Διδάκτωρ ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, Ειδική Παιδαγωγός

Email: angelakouf@primedu.uoa.gr

 

 

 

Είμαι μέλος του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης από το 2008 και υποψήφια Διδάκτωρ Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του  Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα πλαίσια της διδακτορικής μου διατριβής ερευνώ την πλευρίωση της γλώσσας παιδιών με δυσλεξία χρησιμοποιώντας συμπεριφορικούς και νευροψυχολογικούς δείκτες, καθώς και λειτουργική απεικόνιση εγκεφάλου με τη χρήση λειτουργικού διακρανιακού υπέρηχου Doppler (fTCD). Eργάστηκα ως Ψυχολόγος σε ερευνητικά προγράμματα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (2008-2012), και από το 2013 διατηρώ ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Κρήτη. Η ερευνητική μου δραστηριότητα στο πεδίο της νευροψυχολογίας και των μαθησιακών δυσκολιών (δυσλεξία) έχουν ενισχύσει το ερευνητικό μου ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των νευροεπιστημών στον τομέα της Ειδικής Αγωγής. Έχω παρουσιάσει αρκετές ερευνητικές εργασίες σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια.

 

     
Σπουδές:
Διδάκτωρ στην Ειδική Παιδαγωγική και Ψυχολογία (Doctor of Philosophy)
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2009 - 2014  
     
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (Master of Science) στην Ειδική Αγωγή Λογοθεραπεία -Συμβουλευτική (Ειδική Αγωγή)
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2007 - 2009  
     
Πτυχίο Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Πρόγραμμα Ψυχολογίας)
Φιλοσοφική Σχολή
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2002 - 2006  
     
     

Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με το σύστημα των κριτών (ελληνόφωνες)

• Παπαδάτου-Παστού, Μ., Κουφάκη, Α., Ράντου, Ν.Μ., & Τόμπρου, Δ.Μ. (2013). Λειτουργικός διακρανιακός υπέρηχος Doppler: αρχές λειτουργίας και εφαρμογές στη μελέτη της ημισφαιρικής επικράτησης της γλώσσας. Hellenic Journal of Psychology, 10, 61-77.