banner
          English Version
Αρχική Σελίδα
 

 

Δρ. Γιάννης Καραγιαννάκης
Μαθηματικός

 

Email: G.Karagiannakis@primedu.uoa.gr

 

 

 

Είμαι μέλος του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας & Εκπαίδευσης του Εθνικού & Καποδιστριακό Πανεπιστημίου Αθηνών. Το ερευνητικό μου ενδιαφέρον εδράζεται στο χώρο των Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά (ΜΔΜ): διερεύνηση του είδους (ειδικού ή γενικού γνωστικού τομέα) των δυσκολιών στα Μαθηματικά και ανάπτυξη επιστημονικά τεκμηριωμένων στρατηγικών παρέμβασης για μαθητές 8-18 ετών. Έχω λάβει και λαμβάνω μέρος σε ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα με αντικείμενο τις Μαθησιακές Δυσκολίες: DYSSpeLD (2010-2012), EUPALT (2011 – 2013) και EUSpLD (2014-2017). Έχω πολυετή εμπειρία σχετικά με τις ΜΔΜ στους τομείς: εξατομικευμένη αξιολόγηση και παρέμβαση, διεξαγωγή προγραμμάτων εκπαίδευσης και εποπτείας εκπαιδευτικών στα πλαίσια της συνεργασίας μου με εθνικά και διεθνή εκπαιδευτικά ιδρύματα. Έχω παρουσιάσει τη δουλειά μου σε πλήθος εθνικών καθώς και διεθνών συνεδρίων σε αρκετά εκ των οποίων ως προσκεκλημένος ομιλητής. Είμαι επιστημονικός υπεύθυνος του τομέα των Μαθηματικών του πρότυπου σχολείου για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες Eureka Leuven του Βελγίου. Είμαι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και συντονιστής της ακαδημαϊκής επιτροπής του European Dyslexia Association.

     
Εκπαίδευση:
Διδακτορικός τίτλος
Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, ΠΤΔΕ
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2010 - 2014  
     
Professional Certification Program
“Differentiating Instruction and Team Teaching in Mathematics”
Graduate School of Education
Harvard University, USA
2009  
     
Μεταπτυχιακός τίτλος
Τομέας Διδακτικής των Μαθηματικών, Τμήμα Μαθηματικών,
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2003 - 2006  
     
Πτυχίο Μαθηματικών
Τμήμα Μαθηματικών
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
1997 - 2002  
     

¶ρθρα σε διεθνή περιοδικά με κριτές (στην Αγγλική γλώσσα) 

• Karagiannakis, G., Baccaglini-Frank, A. & Roussos, P. (submitted). Validation of a model for interpreting mathematical learning profiles (working title). Journal for research in mathematics education.
Karagiannakis, G., Baccaglini-Frank, A. & Papadatos, Y. (2014). Mathematical learning difficulties subtypes classification. Frontiers in Human Neuroscience, 8:57. doi: 10.3389/fnhum.2014.00057.
Karagiannakis, G., & Baccaglini-Frank, A. (2014). The DeDiMa Battery: A Tool for Identifying Students’ Mathematical Learning Profiles. Health Psychology Review, 2(4), doi: 10.5114/hpr.2014.46329.
     

Βιβλία και Κεφάλαια Βιβλίων (στην Αγγλική γλώσσα)

• Karagiannakis, G., & Coreman, A. (2014). Focused intervention based on a classification MLD model. In S. Chinn (Ed.), The Routledge International Handbook of Dyscalculia and Mathematical Learning Difficulties (pp. 265-276). London: Routledge.
• Karagiannakis, G. (2012). Une expérience prodiguee par mes etudes. In A.-M. Montarnal (Ed.), Adultes dyslexiques (pp. 104-108). Paris: Tom Pousse.
     

Βιβλία και Κεφάλαια Βιβλίων (στην Ελληνική γλώσσα)

• Καραγιαννάκης, Γ. Οι αριθμοί... πέρα απ΄τους κανόνες. (2012). Αθήνα: Διερευνητική Μάθηση.
• Γαγάτσης, Α., Αγγελίδη, Ε., Γραββάνη, Κ., Καραγιαννάκης, Γ., & Σπύρου, Π. (2004). Αναπαραστάσεις και ο μετασχηματισμός τους από τους μαθητές της Α΄ τάξης γυμνασίου. Στο A. Γαγάτσης, A. Ευαγγελίδου, I. Ελλιά & Π. Σπύρου (Εκδ.), Αναπαραστάσεις και Γεωμετρία: Επίλυση Προβλημάτων, Μοντέλα και Συναρτήσεις (σ. 355-366). Λευκωσία: Intercollege Press.
     

¶ρθρα με κριτές σε πρακτικά εθνικών συνεδρίων

• Καραγιαννάκης, Γ., & Παπαδάτος, Γ. (2013). Ένα νέο μοντέλο ανάλυσης και αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά. Στα πρακτικά του 3ου Πανελληνιου Συνεδρίου Ειδικής Εκπαίδευσης Με Διεθνή Συμμετοχή της Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος.
• Καραγιαννάκης, Γ., & Παπαδάτος, Γ. (2011). Ανίχνευση και παρέμβαση Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά μέσω της αλληλεπίδρασης των αρχιτεκτονικών μοντέλων επεξεργασίας των αριθμών και των νευροεπιστημών. Στα πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών της Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ.
     

Επιλεκτικές παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια

• Karagiannakis, G. (2014, November 20). Προσκεκλημένος ομιλητής: Analyzing mathematical learning via a forthfold model. HANDImatica 2014, Bologna, Italy

• Karagiannakis, G. (2014, July 20). Mathematical Learning Difficulties: Dyscalculia or other factors? Summer Seminars of European Dyslexia Association, San Marino, Italy.

• Karagiannakis, G. (2014, May 9). Προσκεκλημένος ομιλητής: Understanding end evaluating Mathematical Learning Difficulties: a multi-deficit model. International BVL conference, Erfurt, Germany.

• Karagiannakis, G. (2014, March 28). Mathematical Learning Difficulties Intervention strategies focusing on each student’s strengths. 9th International Conference, British Dyslexia Association, Guildford, UK.

• Karagiannakis, G. (2013, October 2). Προσκεκλημένος ομιλητής: Dyscalculia & Mathematical Learning Difficulties. European Parliament, Brussels, Belgium.

• Karagiannakis, G. (2013, September 28). Προσκεκλημένος ομιλητής: Learning Difficulties in Mathematics. Un futuro per la dislessia, Rome, Italy.

• Karagiannakis, G. (2013, September 20). Focused MLD intervention based on the classification of MLD subtypes. All-European conference of European Dyslexia Association, Vaxjio, Sweden.

• Karagiannakis, G. (2013, June 20). Understanding and evaluating Mathematical Learning Difficulties: a multi-deficit model. Community Summer School of European Dyslexia Association, San Marino, Italy.

• Karagiannakis, G. (2012, June 28). Προσκεκλημένος ομιλητής: Intervention Strategies for Mathematical Learning Difficulties for a proper passing from Primary to Secondary Education. 4th International Conference Dyscalculia & MLD, London, UK.

• Karagiannakis, G. (2012, June 8). ICT & MLD. Community Summer School of European Dyslexia Association, San Marino, Italy.

• Karagiannakis, G. (2011, July 5). Προσκεκλημένος ομιλητής: Special Learning Disabilities in Mathematics. Community Summer School of European Dyslexia Association, San Marino, Italy.